مزیت های Green Horse


 

مزیت های Green Horse نسبت به گلد کوئست ( و امثال آن ) ( توجه به این نکته لازمه که هیچ شباهتی بین این دو سیستم وجود نداره . در واقع فقط به حرف نحوه کار هردوشون Network Marketing ه . ولی این کجا و اون کجا !! من این قسمت رو واسه این اضافه کردم که انحراف ذهنیتون رو بطور کامل نابود کنم ! )-شما برای ثبت نام در گرین هورس هیچ پولی نمی پردازید وعضویت در گرین هورس رایگان است ولی در گلد کوئست شما باید مبلغ زیادی را بابت عضویت بپردازید تازه باید افراد را به صورت حضوری معرفی کنید و به این امید باشید که آیا طرف قبول بکند یا نه .
-شما با عضویت در سایت
Greenhorse به اقتصاد کشورتان نیز کمک می کنید چون که باعث می شوید ارز وارد کشور شود .
-در
Greenhorse شما زودتر می توانید زیر گروه یا عضو جمع کنید چون عضویت کاملا رایگان است و ممکن است ظرف مدت 1یا 2 ماه level 1- level 2 -level 3 شما کامل شود و شما ماهیانه 100000 تومان حقوق بگیرید البته اگر فعال باشید بیشتر هم می شود ولی در گلدکوئست شما باید بنشینید و ساعت های فراوان را صرف توضیح دادن یا همان معرفی کردن بکنید تا شاید طرف قبول بکند یا نه .



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: